Pages

Sila Ambil Perhatian :

Kami ada membekalkan Ikan Gupi untuk di beli secara borong atau runcit.

Betina 50sen & Jantan 50sen

Lokasi Kami adalah di wakaf che yeh, kota bharu, kelantan.

Perkhidmatan menghantar ikan secara pos tidak digalakkan kerana dikhuatiri akan menyebabkan ikan mati kelemasan.

Peta ke lokasi

Kontek : 0135063563
Emel : ramadhanabdullah@yahoo.com

Wednesday, November 24, 2010

Akuarium ikan di rumahku

Akuarium yang kat atas ni aku letak ikan sepat biru dan merancang nak tambah ikan sepat oren plak. Sebenarnya memang da beli pn tapi ni gambar lama. kalau rajin nanti aku upload.


Akuarium yang kat atas ni plak bersaiz 2 kaki. baru je beli akuarium ni sebab perancangannya nak bela ikan hiasan yang macam2 jenis.(campur). so setakat ni ikan yang ada adalah ikan kap, ikan tektra, ikan mpkb dan ikan yang nampak tulang(aku pun tak tau nama apa ikan tu). Glow fish kalau tak silap...


Ni plak gambar anak sedara aku bergambar di kedai ikan wakaf che yeh..

0 comments:

jom sembang

 
The Blog Full of Games